Discover our selection of Heidenheim an der Brenz hotels with Swimming Pools

Top rated hotels in Heidenheim an der Brenz

Taste Hotel Heidenheim
4/541 Reviews
Wir hatten ein schönes Zimmer mit Balkon, leider waren unsere Zimmernachbarn Raucher und das hatte zur Folge, dass bei geöffnetem Fenster der Qualm sich in unserem Zimmer verteilte, für Nichtraucher wie uns war es natürlich sehr unangenehm. Bei Temperaturen um die 30° mussten die Fenster am Abend und in der Nacht natürlich offen bleiben! Leider gibt es auf dem Balkon keine Abgrenzungen (Sichtschutz) zu den Nachbarbalkonen, was die Privatsphäre enorm einschränkt. Ansonsten können wir das Hotel auf alle Fälle weiterempfehlen, sehr freundliches Personal, große Auswahl beim Frühstück und nicht zu vergessen, das angrenze Hallenbad mit Außenbecken, dass über einen Durchgang im Keller schön zu erreichen ist. Wir kommen gerne wieder, aber das nächste Mal im Nichtraucherbereich.

Frequently Asked Questions

  • What are the popular hotels with Swimming Pools in Heidenheim an der Brenz?

    Whether you are traveling to Heidenheim an der Brenz for business or tourism, Taste Hotel Heidenheim and Schlosshotel Hellenstein are all preferred hotels.

  • How much is the average rate for hotels with Swimming Pools in Heidenheim an der Brenz?

    For hotels with Swimming Pools in Heidenheim an der Brenz, the average price on weekdays is CAD 179, and the average price on weekends (Friday–Saturday) is CAD 157.

  • What promotions are available for hotels with Swimming Pools in Heidenheim an der Brenz?

    Trip.com provides various promotions and discounts for users all year round. You can check the promotions page to see what promotions are available on Trip.com.

Local Travel Info

Number of hotels2
Number of Reviews 78
Highest PriceCAD 276
Lowest PriceCAD 83
Average Price(Weekday Night)CAD 179
Average Price(Weekend Night)CAD 157